Garanti, Skadeforsikring og Returpolitik
Garanti
Vores garanti dækker alle defekter relateret til materialer eller produktionsfejl i en periode på 2 år. Garantien dækker IKKE rifter, pletter eller andre skader, der er påført på grund af brug (Dette gælder ikke hundesenge, da vi tilbyder en garanti på op til 12 måneder for disse. Dette inkluderer blandt andet bidemærker).Hundesenge
I de usandsynlige tilfælde, hvor hundesengen skulle blive lidt ødelagt eller revet i stykker, for eksempel af store hunde med skarpe tænder, vil vi altid vurdere hver enkelt tilfælde individuelt. Baseret på skadens omfang, vil vi tilbyde en eller flere løsninger, vi mener er mest hensigtsmæssige. Vi forbeholder os retten til at tilbyde den mest praktiske og optimale løsning baseret på skadens niveau og omstændighederne omkring hvert enkelt tilfælde.
Rabat – Mange hunde bliver glade for deres senge. Selv ved en lille rift kan det være hensigtsmæssigt at beholde sengen. I så fald vil vi tilbyde en rabat.
Reparationskit + rabat – Ved mindre skader på sengen kan en lille reparation ofte være tilstrækkelig. Hvis du vælger at reparere selv, sender vi dig et brugervenligt reparationssæt gratis og giver dig en rabat.
Reparation + rabat – Ved mere alvorlige skader kan vores dygtige syersker reparere sengen for dig. Vi vil dække alle omkostninger forbundet med retur, reparation og levering.
Nyt pelsbetræk eller base – Hvis skaden er for stor og ikke kan repareres på nogen af hundesengens dele, anbefaler vi blot at udskifte dette. Så slipper du for at sende hele sengen ind. Nyt pelsbetræk eller base sender vi til dig helt gratis som en del af garantien.
Refundering – Hvis du tror, at din hund også vil ødelægge den erstattede seng og hellere ønsker pengene refunderet, vil vi selvfølgelig respektere den garanti, vi har givet dig, og refundere 80% af hundesengens omkostning (Vi trækker kun 20% gebyr for produktion, pakning og håndtering af returnerede varer). I et sådant tilfælde returnerer du sengen til os, og så snart vi har modtaget den på lageret, bliver pengene overført til din konto. Baseret på vores internationale returpolitik er det kundens ansvar og pligt at sende varerne tilbage til vores lager for refundering.
Åbent køb
Vi tilbyder også et åbent køb de første 30 dage, så du kan se, om hunden vil kunne lide sengen eller ej. Hvis din hund mod al forventning stadig foretrækker sin gamle hundeseng i stedet for Ambient Lounge hundeseng, vil vi tage imod retur afhundesengen og refundere dig 100% af omkostningerne. Sengen skal da være uden skader, pletter, hår, lugt, mærker eller andre faktorer, der gør, at sengen ikke kan sælges igen.
Retfærdighedspolitik
Hvis vi mistænker misbrug af vores garanti (forsætlig skade, returnering af produktet ved garantiperiodens udløb, anden uetisk praksis), forbeholder vi os retten til ikke at tilbyde service.
Vi tilbyder et kvalitetsprodukt og ønsker, at vores garanti skal bevise dette. Samtidig findes der enkelte hunde, der formår at lave rifter og skader på vores slidstærke senge, igen og igen. Hvis skaderne opstår regelmæssigt, beder vi disse ejere om ikke at benytte sig af garantien flere gange. Der findes mange gode løsninger, som vi kan hjælpe dig med. Lad os tage en snak og finde en god løsning for begge parter!
Returpolitik
Som en værdsat kunde ønsker vi, at du skal føle dig komfortabel og sikker ved dit køb. Vi er sikre på, at du vil betragte vores sækkestole som verdens bedste, men i tilfælde af problemer med din ordre, tilbyder vi 14 Dage PENGENE TILBAGE GARANTI.Hvis du ikke er tilfreds med din ordre inden for 14 Dage efter gennemført køb, har du ret til refundering af produktets omkostninger (ikke inklusive fragtomkostninger), så længe produkterne ikke har været brugt. Uanset årsagen til returnering, falder retur omkostningerne altid på kunden. Når det gælder hundesenge, kan en ekstra omkostning på 350,- kr forekomme ved nødvendig vask af returnerede senge. Produkter købt gennem vores hjemmeside kan returneres for fuld refundering i henhold til vores returpolitik, så længe du har kontaktet os inden for 14 Dage efter købet, og at produkterne sendes i en tilstand, der gør det muligt at sælge dem igen. Bemærk venligst, at vi ikke refunderer omkostninger forbundet med porto, som du har betalt, medmindre vi har sendt et forkert produkt eller et produkt med fejl. Bemærk også, at vi tjekker hvert enkelt returneret produkt, og hvis vi mener, at fejlen er selvpåført, vil produktets omkostninger ikke blive refunderet. Refusionen overføres til den oprindelige køber.
Hvis du mener, at produktet har en fejl, bedes du kontakte os med det samme for en samtale. Billeder er en meget god hjælp, hvis du kan give os dette.
Sidst opdateret juli 2023.